ویرگول ، سرِ خط ،

ویرگول ، سرِ خط ،

سلام سلام ...
من زنده ام !
من باز هم زنده ماندم !
و همچنان با نام "او" مغازله دارم
یعنی
گنبد مینا را می بینم
عطر گل مینا را می نوشم
و آواز طرب انگیز پرنده ی مینا را می شنوم
یعنی
حالِ دلم در این میناکاری ها
خوبِ خوب است.

حتا در سماعی که
از زخم های پی درپی
دچارش می شوی
و زمین و آسمان
ترانه خوان تو می شود ؛
جبرئیل
چتر بال های سفیدش را
روی سرت می گیرد
و با لب های بی حرکت می گوید :
"آرام باش".

یعنی
من لال هم نیستم ،
ویرگول ،
سرِ خط ،

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

باد رقصید / موی من مشت تو را باز نمود

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۴۴ ب.ظ

خانه ات را باد برد ! 
تو هنوزم نگرانِ وزشِ باد، در موی منی !؟ 
مسخِ افیونیِ افسانه ی اصحابِ کدامین غاری ؟ 
در کدامین خوابی ؟ 
خواب در چشمِ تو ویرانیِ صد طایفه است 
تشتِ رسواییِ دزدانِ امارت افتاد 
تو نگهدار ، هنوزم دو سرِ شالِ مرا !!!
...
پشتِ این پرده ی پوسیده ، تو در خوابی و من 
با همین زلفکِ ممنوعه ی خود 
نردبانی به بلندای سحر میبافم 
تا برآرم خورشید
و تو در خوابی و آب
از سرت می گذرد !!!
... 
و ندیدی هرگز 
توی جنگل ، کاج را 
شب به شب ، جای سپیدار زدند !
و نبودند پلنگان، وقتی 
که دماوندِ اساطیری را 
از کمر، دار زدند ! 
و به هر دانه برنجی که به رنج 
بر سرِ سفره ی ما آمده بود 
توی شالیزاران 
آهن و آجر و دیوار زدند !
و تو در خوابی و آب 
تشنه ی هامون شد 
خونِ زاینده برید 
و نفس های شبِ شرجیِ هور 
زیر گِل ، مدفون شد ! 
... 
خانه ات را باد برد !
تشتِ رسوایی و غارت افتاد !
تو نگهدار به چنگت ، شبِ گیسوی مرا 
تا مبادا شبِ قحطی زده ی سفره ی ما 
مشتِ خالی ترا باز کند !!!
تا مبادا که ببینند همه خوی ترا !!!
موی مرا !!!

.

.

موی من مشت تو را باز نمود / هیلا صدیقی

.

  • آسیه خوئی

نظرات  (۱)

باد رقصید
شعر خوانی های من گُل کرد
موی ِ من
با دامنت
حل المسائل کرد
آخرش پیچید آن غرّان نگارینه
تا به کی شعر ِ مرا
این باد از بَر کرد .

ننقطه چین

http://s3.picofile.com/file/8188421084/16_11_.jpg?w=700&h=433



پاسخ:
همیشه اخبارِ احوالات شما به ما می رسد. چه توسط آن نگارین بادِ نگارگر و چه توسط نسیمی که شعرهای شما را به گُل می نشاند.
چقدر زیبا : موی من با دامنت حل المسائل کرد.

braid

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی