ویرگول ، سرِ خط ،

ویرگول ، سرِ خط ،

سلام سلام ...
من زنده ام !
من باز هم زنده ماندم !
و همچنان با نام "او" مغازله دارم
یعنی
گنبد مینا را می بینم
عطر گل مینا را می نوشم
و آواز طرب انگیز پرنده ی مینا را می شنوم
یعنی
حالِ دلم در این میناکاری ها
خوبِ خوب است.

حتا در سماعی که
از زخم های پی درپی
دچارش می شوی
و زمین و آسمان
ترانه خوان تو می شود ؛
جبرئیل
چتر بال های سفیدش را
روی سرت می گیرد
و با لب های بی حرکت می گوید :
"آرام باش".

یعنی
من لال هم نیستم ،
ویرگول ،
سرِ خط ،

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

بدون پسرم ، هرگز...

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ق.ظ

عکس ‏‎Asieh KHoei‎‏

.

باید تو را برگردانم...
باید هر بار
پیش از تو برسم
به تک تک سرزمین های جنگ زده
که شوق تو را به سرباختن
بیش از آبادانیِ خود می خواهند.

برای برگرداندن تو به خانه
باید نقشه ی حماقت مردان جنگ را
از هر نقطه از جهان
پاک کنم.

باید پیش از شروع هر عملیات
مثل سربازی که به شناسایی دشمن می رود،
به هر گوشه از خراب آبادِ آدمی سر بزنم.

برای برگرداندن تو
باید تمام جهان را به صلح برسانم...
.

.
" آسیه خوئی "

.

.

  • آسیه خوئی

نظرات  (۱)

خیلی زیباست این شعر واقعا 
پاسخ:
متشکرم سحر عزیز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی