ویرگول ، سرِ خط ،

ویرگول ، سرِ خط ،

سلام سلام ...
من زنده ام !
من باز هم زنده ماندم !
و همچنان با نام "او" مغازله دارم
یعنی
گنبد مینا را می بینم
عطر گل مینا را می نوشم
و آواز طرب انگیز پرنده ی مینا را می شنوم
یعنی
حالِ دلم در این میناکاری ها
خوبِ خوب است.

حتا در سماعی که
از زخم های پی درپی
دچارش می شوی
و زمین و آسمان
ترانه خوان تو می شود ؛
جبرئیل
چتر بال های سفیدش را
روی سرت می گیرد
و با لب های بی حرکت می گوید :
"آرام باش".

یعنی
من لال هم نیستم ،
ویرگول ،
سرِ خط ،

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

حجاب و پوشش زنان (5)

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۷ ق.ظ

افسوس ، رهبران و مفتیان کشور ایران به جای اینکه از دوره ی هشت ساله ی ریاست جمهوری احمدی نژاد ـ که چه پسامدهای بحران زایی با بیانات تحریک آمیز خود نسبت به اسرائیل و آمریکا در پی داشت ـ عبرت بگیرند و تجربه بیاندوزند هنوز کماکان آگاهانه و خودسرانه یا ناآگاهانه و با دورنگری های متحجرانه و متعصبانه ، کشور را به سوی دام های تنیده و پهن شده سوق می دهند.


حتماً انکار موضوع هولوکاست را که از سوی احمدی نژاد مطرح شد به یاد دارید که چگونه با این انکار و پافشاری خود بر تکذیب هولوکاست ، اسرائیل و همکاران و حامیانش را برای به فلاکت رساندن ایران تحریک و ترغیب کرد !؟ آیا واقعاً امثال آقای احمدی نژاد تاربخ و حافظه ی تاریخی مردم جهان را نیز مانند امواج انحرافی نگرش ها و سیاست های خود مضمحل و فناپذیر می شمارند که به چنین تحریکات جاهلانه ای دست یازیده اند ؟! در حالیکه هیچ بنی بشری نیست که از کوره های آدم سوزی هیتلر که یهودیان را به آن می افکند خبر نداشته باشد.


مطرح کردن مسئله ی بدحجابی زنان و تحریک گروه بحران زای انصار و حزب الله و پر رنگ کردن جوهر بی جوهره ی کاتبانشان در نشریاتی مانند یالثارات و کیهان و امثالهم ، همان و عواقب انکار هولوکاست نیز همانا بذر پاشیدن برای اذن ورود و تهاجم به سرزمین ایران است. 
براستی آیا هیچ هراس و خوفی در جان مذهبیون و سیاسیون ما که سی و هشت سال است دین را قربانی حکومت خویش می سازند ، وجود ندارد ؟! هراس و خوف از روزی که جان و روح همین دینی که آن را مستمسک قدرت خویش ساخته و خرد و کوچک و بزرگ و کلان را به استهزاء و اهانت بدان واداشته اند ؛ پایه های سست اقتدار خیالی شان را به دست انتقام پرده نشینان و صاحبان اصلی اش سپارد و از بن برکند ؟! 
.

.
... ادامه دارد

.

.

  • آسیه خوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی