ویرگول ، سرِ خط ،

ویرگول ، سرِ خط ،

سلام سلام ...
من زنده ام !
من باز هم زنده ماندم !
و همچنان با نام "او" مغازله دارم
یعنی
گنبد مینا را می بینم
عطر گل مینا را می نوشم
و آواز طرب انگیز پرنده ی مینا را می شنوم
یعنی
حالِ دلم در این میناکاری ها
خوبِ خوب است.

حتا در سماعی که
از زخم های پی درپی
دچارش می شوی
و زمین و آسمان
ترانه خوان تو می شود ؛
جبرئیل
چتر بال های سفیدش را
روی سرت می گیرد
و با لب های بی حرکت می گوید :
"آرام باش".

یعنی
من لال هم نیستم ،
ویرگول ،
سرِ خط ،

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

حقیقت کدام است ؟

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ب.ظ

.

رئیس قوه ی قضائیه در پاسخ به اعتراضات نماینده ی مجلس در خصوص 36 حساب بانکی ـ که به عنوان حساب شخصی رئیس قوه ی قضائیه بیان کرده است ـ چنین گفته است : 
«حساب‌هایی که به دروغ به عنوان حساب‌های شخصی رئیس قوه قضاییه معرفی کرده‌اند از سال ۷۴ و نه تنها در دوره بنده بلکه در دوره رؤسای قبلی و اسبق قوه قضاییه نیز بوده و با اجازه رهبر معظم انقلاب اموالی که به نحوی به قوه قضاییه مربوط می‌شد به نام خود قوه قضاییه و نه به نام رئیس قوه قضاییه در این حساب‌هاست. بنابراین بحث واریز هزار میلیارد تومان به حساب‌ شخصی رئیس قوه صددرصد کذب است.»
خب در حال حاضر فقط طبق گفته ی خود ایشان و پاسخ شان به نماینده ی مجلس ، این حساب های بانکی به نام وی و حساب شخصی شان نبوده بلکه بنام قوه ی قضائیه بوده است. 
حال اصلاً معلوم نیست اینکه چرا معترضین پیش از بررسی دقیق این موضوع که آیا پاسخ ایشان کاملاً صحت دارد یا خیر، اینگونه مطرح کرده اند که :
" بنابراین رئیس قوه ی قضائیه با اجازه و اذن رهبر جمهوری اسلامی در اموال متهمان دخل و تصرف می‌ کند و این اختلاس‌ ها فقط در دوره ریاست او اتفاق نیافتاده بلکه از ۲۰ سال پیش تاکنون در دوره ی ریاست محمد یزدی و هاشمی شاهرودی نیز زیر نظر رهبری و با اجازه ی او اتفاق افتاده است. حساب‌های خاص رئیس قوه قضاییه نقض آشکار اصل 53 قانون اساسی ست و اگر رئیس قوه قضائیه می‌گوید گشودن این حساب‌ها و تعیین مورد استفاده از آنها با اذن رهبر صورت گرفته است ، یعنی این رهبر است که قانون را معلق کرده است. این مورد در درجه اول نشانه آشکار ارتباط فساد ساختاری با اصل ساختار نظام است."
گمانه‌ های دیگری هم مطرح است از جمله اینکه : " رئیس جمهورـ حسن روحانی ـ می‌خواهد رئیس قوه ی قضائیه را سر جایش بنشاند ، یا اینکه محافلی می‌کوشند که وی در رقابتی که بر سر جانشینی مقام رهبری وجود دارد ، به راستی به کارتی سوخته تبدیل شود".
الله اعلم...

*

چرا عده ای همیشه سعی دارند که حتی پاسخ و دفاعیه های اشخاص را (اگرچه ممکن است دروغ باشد) ، به گونه ی دیگری تلقی کنند و به شکل های متفاوت و حتی متضاد با متن پاسخگویی آنان جلوه دهند ؟؟!! کاملا مشخص است که تمام این وارونه نمایی ها برنامه ریزی شده است !

.

.

  • آسیه خوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی