ویرگول ، سرِ خط ،

ویرگول ، سرِ خط ،

سلام سلام ...
من زنده ام !
من باز هم زنده ماندم !
و همچنان با نام "او" مغازله دارم
یعنی
گنبد مینا را می بینم
عطر گل مینا را می نوشم
و آواز طرب انگیز پرنده ی مینا را می شنوم
یعنی
حالِ دلم در این میناکاری ها
خوبِ خوب است.

حتا در سماعی که
از زخم های پی درپی
دچارش می شوی
و زمین و آسمان
ترانه خوان تو می شود ؛
جبرئیل
چتر بال های سفیدش را
روی سرت می گیرد
و با لب های بی حرکت می گوید :
"آرام باش".

یعنی
من لال هم نیستم ،
ویرگول ،
سرِ خط ،

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

حَرَسًا شَدیدًا و شُهُبًا

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۸ ق.ظ

by Christian Schloe:

.

محض اطلاع همه ی خوانندگان روشن و خاموش این وبلاگ ، اعلام این نکته را حداقل برای حفظ حریم موضوع هایی که مطرح می کنم ؛ ضروری می دانم :

.

حدود دو هفته ست که تعدادی از کاربران بلاگ آی آر تحت عنوان "دنبال کنندگان" ، مطالب این وب را رصد می کنند. این دنبال کردن ها توسط توانایی های جدیدی که سایت بلاگ آی آر به وجود آورده می تواند در صفحه اصلی وب در ستون ثابت و سمت راست صفحه ، کاملا مشخص و قابل رؤیت باشد. مگر اینکه خود دنبال کننده در فرم اضافه کردن شما بعنوان دنبال شونده گزینه ی مخفی یا خاموش را بزند. در اینصورت شما قادر به دیدن نشانه و تصویر مشخصات وبلاگ او در ستون سمت راست وبلاگ خود یعنی در بخش دنبال کنندگان که برای عموم قابل رؤیت است نخواهید بود.

.

مطلب بسیار مهمی که در ارتباط با این موضوع باید بیان شود این است که بنده به هیچوجه هیچیک از این افراد دنبال کننده را نمی شناسم. چه آنها که در حال حاضر در فهرست دنبال کنندگان در ستون سمت راست ملاحظه می شوند و چه آنها که در آینده بصورت اتوماتیک اضافه می شوند.

.

در ضمن پاسخ به کامنت های دنبال کنندگان فقط محض رعایت ادب و احترام بوده است تا لطف آنها در ارائه ی نظر بی جواب نبوده باشد و دلیل دیگر آن نیز این بوده که از نظر من تفاوت عقاید ، ایدئولوژی ها ، نوع نگاه افراد به مسائل اجتماعی و مواضع سیاسی آنها نباید مانع از گفتگو و تعاملات فکری و کلامی باشد. مگر اینکه بخواهند همچون بعضی از افراد ماضی ، با کامنت ها و پست هایشان جنگ روانی و تنش های فکری و روحی ایجاد کنند.

.

بنابرین مجدداً تأکید می کنم که هیچیک از افرادِ فهرست "دنبال کنندگان" را بهیچوجه نمی شناسم و دیده شدن نشانه های پروفایل آنها در این لیست به معنی تأیید آنها از سوی بنده و بالعکس ، نمی باشد.

ضمنا یادآوری این نکته نیز بسیار ضروری ست که در باره ی خوانندگان و کاربران قبلی و قدیمی نیز کمافی السابق شناخت کافی نداشته و ندارم. بنده از همان ابتدای تاریخ انتشار این وب تاکنون ، هیچیک از خوانندگان مطالبم را نمی شناسم. این وب کاملا مستقل است و تنها توسط اینجانب ـ آسیه خوئی ـ مدیریت می شود.

.

سربلند و سرافراز باشید

در پناه حق

.

.

  • آسیه خوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی