ویرگول ، سرِ خط ،

ویرگول ، سرِ خط ،

سلام سلام ...
من زنده ام !
من باز هم زنده ماندم !
و همچنان با نام "او" مغازله دارم
یعنی
گنبد مینا را می بینم
عطر گل مینا را می نوشم
و آواز طرب انگیز پرنده ی مینا را می شنوم
یعنی
حالِ دلم در این میناکاری ها
خوبِ خوب است.

حتا در سماعی که
از زخم های پی درپی
دچارش می شوی
و زمین و آسمان
ترانه خوان تو می شود ؛
جبرئیل
چتر بال های سفیدش را
روی سرت می گیرد
و با لب های بی حرکت می گوید :
"آرام باش".

یعنی
من لال هم نیستم ،
ویرگول ،
سرِ خط ،

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

واکنش جسورانه ی مردم

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ق.ظ

.

از روز دوشنبه 95/9/15 تا به امروز که بامداد جمعه است ، نمی دانستم چگونه خوشحالی و شادی ام را به سبب خبری که روز دوشنبه شنیدم با شما قسمت کنم. 
خبری که باعث شده بود دو شب پیش در برنامه ی "تیتر امشب" ـ که از شبکه ی شش سیمای جمهوری ایران پخش می شود ـ از یکی از مسئولین سازمان بازرسی کل کشور دعوت به عمل آورند و به سئوال های بیشمار مردم در خصوص پرونده ی اختلاسگران و حقوق های نجومی پاسخ دهد و اطلاع بدهد که همه ی افراد ، حقوق های غیرقانونی خود را به بیت المال برگردانده اند و فقط چهار نفر باقی مانده اند که هنوز بنا به دلایل خاص خود مازاد حقوق های نجومی خویش را پس نداده اند.
آن خبری که روز دوشنبه شنیده بودم و موجب خوشحالی فزاینده ام شده بود ، این موضوع را برایم بطور یقین و برای همیشه روشن کرد که مردم ما همواره بیدارند و وقایع مملکت خود را مدام پیگیری می کنند و از این پس ، وقتی قوه ی قضائیه در باره ی مسائلی از این دست ، سهل انگاری و اغماض روا بدارد ؛ واکنش سریع و مؤثر نشان خواهند داد.
آن خبر این بود که چند روز پیش ، عده ای از مردمِ جنوب شهر ، دو شبِ متوالی در مقابل خانه ی یکی از مسئولینی که اخیراً خبر حساب های کلان بانکی اش را شنیده بودند ؛ تجمع می کنند و وقتی که به آنها گفته می شود که فرد مورد نظر در منزلش تشریف ندارد ، به خانه ی او وارد می شوند تا اموال و اثاثیه اش را به خیابان بریزند اما محافظین خانه ی وی مانع می شوند و مأمورین قانون به مردم قول می دهند که حتماً پرونده ی او را بزودی به جریان می اندازند.
اینکه این پرونده آیا بعد از عکس العمل غیرت مندانه ی مردم به جریان افتاده یا نه ، آنقدر که واکنش جسورانه ی مردم اهمیت دارد مهم نیست. چون به هر حال این پرونده دیر یا زود مورد پیگیری قرار خواهد گرفت. آمین

.

.

  • آسیه خوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی