ویرگول ، سرِ خط ،

ویرگول ، سرِ خط ،

سلام سلام ...
من زنده ام !
من باز هم زنده ماندم !
و همچنان با نام "او" مغازله دارم
یعنی
گنبد مینا را می بینم
عطر گل مینا را می نوشم
و آواز طرب انگیز پرنده ی مینا را می شنوم
یعنی
حالِ دلم در این میناکاری ها
خوبِ خوب است.

حتا در سماعی که
از زخم های پی درپی
دچارش می شوی
و زمین و آسمان
ترانه خوان تو می شود ؛
جبرئیل
چتر بال های سفیدش را
روی سرت می گیرد
و با لب های بی حرکت می گوید :
"آرام باش".

یعنی
من لال هم نیستم ،
ویرگول ،
سرِ خط ،

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

بیچاره مجنون

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ

file:///C:/Users/Public/Pictures/c8f71685347d5176f9ed2e124a8af57e.jpg

لِی لیا !
وقتی که با خودت
در کوچه راه می روی
فکر می کنند مردم
مجنونِ دیگری ست
در لباس لیلا.

.

بیچاره مردم
که به خاطر شنیدن ترانه هایت
دیدنِ رقص های مستانه ات
و با شاخ و برگ درختان
بازی های کودکانه ات ،
چه غزل ها وَ مثنوی های طولانی
که می سرایند !

.

بیچاره مردم
و بیچاره مجنون
که نمی دانند
لیلا همه را در خود دارد
از آدم و حوّا تا مریم و عیسا
از آسیه ، فرعون
تا خضر و فَریدون.

.

عالَم بیکران را
چه جای زمین ها ، آسمان ها ؟
چه جای بیابان ها ، کهکشان ها ؟؟!

.

.

آسیه خوئی

.

.

  • آسیه خوئی

نظرات  (۱)

بیچاره
لیلی
بیچاره
شیرین
بیچاره
........

خاص بود و قشنگ.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی